دانستنی

تدی و 3 دلیل محبوبیت آن | فروشگاه اینترنتی حاج عمو

هودی تدی
سلام
شاید براتون سوال شده باشه که این تدی که همه فروشگاه ها اوایل پاییز توی بنر ها و تبلیغاتشون میگن چیه ، چرا انقدر پرطرفداره و اصلا چه جنسیه ؟
پس تو این بلاگ تدی رو تشریح میکنیم. پس بزن بریم.
 
 

خب همونطور که گفتم بازار محصولات تدی اینروزا حسابی گرم شده و جزو محبوب ترین لباسا شناخته شده. توی هر رنج سنی ای که باشی میتونی ی لباس خیلی شیک یا خیلی کیوت تدی داشته باشی .

اول ببینیم تدی یعنی چی؟

طبعا هرکسی که اسم تدی رو میشنوه به یاد تدی خرسه میوفته پس عامیانه طور میگیم که تدی یعنی خرسی . حالا توی صنعت پوشاک به پارچه ای که بافتش شبیه بافت خرس های عروسکی ( در واقع مواد تشکیل دهده ی اون مواد مصنوعی مانند اکلریک و پلی استر و مواد طبیعی مثل پنبه و پشم هستش ) باشه رو میگن پارچه ی تدی و هر محصولی که با این پارچه تولید بشه هم لقب تدی میگیره مثلا کت تدی ، کلاه تدی ، سویشرت تدی و ....

از لحاظ ظاهری هم پارچه های ضخیم اما سبک که کرک و پرز های کوتاه یا متوسط ، صاف یا فر دارن. ( بعضی مدل ها تقریبا شبیه خز هست)

دلیل پرطرفدار بودن لباس های تدی هم نرم و گرم بودن در عین راحتیشه.

استایل کردنش هم خیلی خیلی راحته و کلا با همه چی ست میشه. میتونید یه استایل خیل شیک و رسمی داشته باشید یا میتونید یه استایل راحتی داشته باشید یا میتونید استایلتون رو کیوت کنید و یا حتی میتونید با تدی یه استایل خشن داشته باشید. همش به سلیقه ی شما برمیگرده.

با پارچه ی تدی دستت تو دوخت لباس دلخواهت بازه و میتونی هرچیزی خاستی بدوزی ، از تاب و شلوارک بگیر تا شلوار و هودی و پالتو و کلاه.

 

lazy
lazy

نحوه ی بافتن پارچه های تدی هم مثل بقیه محصولات از تار و پود بافته میشه، تارها به صورت کشسان هستن و پود ها همون کرک هایی هست که مابینشون قرار میگیرن. خب بخاطر این کشبافتی پارچه ی تدی کسشانی خیلی کمی توی قسمت عرض داره.

و همینطور تنفس پذیری بالایی هم داره و این یکی از مهم ترین نکات یه پارچه ی مناسب و خوب برای فصول سرد هست.( تنفس پذیری یعنی هم گرم نگه میداره و هم از عرق کردن و بو گرفتن جلوگیری میکنه)

از بقیه ویژگی های پارچه ی تدی میشه به شل و راحت بودنش، چروک نشدن، حجیم و ضخیم بودن ، نیاز به استر نداشتن هم اشاره کرد.

روش های نگه داری از پارچه های تدی:

1. بهترین روش شست و شوی اونا با دست شستن هست. اما اگر با ماشین لباسشویی میشورید حتما روی دور کند و اهسته بزارید و اب سرد برای شستوشو انتخاب کنید .از پودر ها و مواد شوینده ی ملایم و حساس بدون داشتن سفید کننده استفاده کنید.

2.برای خشک کردن لباس های تدی اصلا از خشک کن استفاده نکنید و اون هارو اویزون نکنید ( چون اب زیادی در خودش جا میده و وقتی اویزون میشه سنگینی میکنه و ممکنه باعث دفرمه شدنش بشه)، بهتره که کنار وسایل حرارت زا و در سطح مناسب اون رو قرار بدید تا خشک بشن.

3.بخاطر جنسی که داره ممکنه موقع شست و شو پرز بده پس حواستون باشه با لباس دیگ ای نشوریدش.

4.لباس های تدی نیازی به اتوکشی ندارن اما اگ بد خشک کرده باشیدشون تنها راه برای اتوکشی تا اسیبی نبینن استفاده از اتوی بخار به صورت غیر مستقیم هست.

 

چجوری یه  استایل تدی خوب داشته باشیم؟

شما میتوتونید استایل کژوال ، شیک و الگانت، بوهو ، مدرن و رسمی  داشته باشید.

برای راهنمایی بیشتر براتون مثال هایی میزنم که فرض بر داشتن و استایل کردن کت تدی هست.

استایل کژوال: برای این استایل میتونید پالتو یا کت تدی تونو با یه تیشرت یا بلوز ساده ی تک رنگ و یه شلوار خوش کپ راسته یا اسکینی به همراه کفش مناسب ابو و هوا حالا بوت و نیم بوت یا لوفر یا حتی کتونی های اسپرت ست کنید.

استایل الگانت: برای داشتن یک استایل شیک و الگانت کافیه که کت تدیتونو با یک شومیز یا بلوز ساتن یا ابریشمی با زیورالات مناسبش یا یک شومیز و شلوار کرپ خوش دوخت پوشید. میتونید از مینی بگ ها برای این استایل استفاده کنید. کفش یا بوت پاشنه دار فراموشتون نشه . اقایون هم میتونن از بوت های رسمی یا کفش های مجلسی استفاده کنن.

استایل مدرن: هیچ قانونی جز مدرن و جدید بودن برای این استایل وجود نداره.میتونید با یک باندانا ، شلوار چرم و پیراهن میدی ، مینی اسکارف یا یک کلاه برت استایل کنید.

استایل بوهو: برای خاص بودن با این استایل باید دامن های ماکسی یا جین یا بافت با طرح های شلوغ یا ساده بپوشید و  اکسسوری و زیورآلات بزرگ و کیف های کراس بادی و شلوار  های زاپدار و اسلش و نیم بوت که رنگ خنثی دارن ست کنید.

استایل رسمی: برای داشتن استایل رسمی کافیه که کت یا پالتوی تدی رو با یک کت شلوار یا کت دامن شیک و رسمی بپوشید.با توجه به لباس و سبک وسیاقش میتونید بوت یا کفش های رسمی هم بپوشید.

 

lazy
lazy
lazy
lazy
lazy

استایل هودی تدی:

انقدری ک این هودی تدی قشنگ و خفنه یه بخش متفاوت برای استایل کردنش باز کردم تا توضیح بدم. 

اول بگم که فروشگاه حاج عمو کلی هودی تدی با قیمت خیلی خیلی پایین و کیفیت بالا ،  تو 8 رنگبندی خفن اماده کرده که شما میتونید با خیال راحت از ما خرید کنید و این پاییز حسابی خوش تیپ باشی.

پس برو ادامه ی مطلب رو بخون تا بهت بگم با هودیت چی بپوشی.

 

میتونید هودی تدی تونو با شلوار لگینگ و کتونی ورزشی بپوشید تا یه استایل اسپرت ورزشی داشته باشید.

میتونید شلوار راسته یا اسکینی انتخاب کنید با کیف کراس بادی و کتونی اسکیچرز تا یه استایل شیک و راحت و روزمره داشته باشید.

میتونی با شلوار های مام استایل فیت یا نیم بگ و کارگوی فیت با کتونی بپوشید تا یه استایل روزمره و راحت داشته باشید.

میتونید هودیتونو با یه شلوار چرم و بوت بلند بپوشید تا یه استایل رسمی و شیک داشته باشید.

خلاصه یه هودی تدی باید تو کمدتون باشه تا با هر استایلی خوشتیپ بمونید.

البته سویشرت هم میتونید با همین استایلایی که برای هودی گفتم، ست کنید با این تفاوت که از زیرش ی بلیز یا تی شرت تک رنگ خنثی بپوشید.

 

lazy
lazy
lazy

خوشحال میشم نظرات و تجربیاتتو از لباس های تدی برای ما بنویسید.

 برای خرید هودی های حاج عمو هم لینک زیر رو لمس کنید تا رنگ بندی و مدل هاشو ببینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *